سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

عشق یار

 
 

 
 
 

پیوند های روزانه

موتور جستجوی شیعه

اخبار روزانه

طرح گل نرگس

 

خبرنامه

   
 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

 

دانشنامه مهدویت

لوگو دوستان

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 221334
بازدید امروز :4
بازدید دیروز : 25
تعداد کل پست ها : 130

 

دکتر احمدی نژاد یکتا حریف استکبار

رییس‌جمهور منتخب و عزیز در پیامی با قدردانی از بیانات راهگشا و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در صحنه عظیم و حماسی نماز جمعه، بر پیگیری قاطعانه مواضع ایشان از سوی دولت تأکید کرد.
  

رییس‌جمهور در پیامی با قدردانی از بیانات راهگشا و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در صحنه عظیم و حماسی نماز جمعه، بر پیگیری قاطعانه مواضع ایشان از سوی دولت تأکید کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد"، متن کامل پیام دکتر محمود احمدی‌نژاد بدین شرح است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی
با عرض سلام و تحیت، به عنوان فرزند کوچک و خادم برگزیده ملت بزرگ ایران بر خود لازم می‌دانم که از حسن تصمیم و حضور تاریخی آن رهبر فرزانه در صحنه عظیم و حماسی نماز جمعه تهران و ایراد بیانات راهگشا و اعلام مقتدرانه مواضع بر حق مردم در موضوعات مهم روز صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
بدون تردید پرچم عزت و هوشیاری ملت ایران که حضرتعالی با اقتدار آن را در برابر مستکبران برافراشتید و خط روشن همدلی، وحدت و عزت ملی، ترجیح منافع ملی برخواسته‌های شخصی و گروهی، برخورد قانونی، مستمر و ریشه‌ای با زیاده‌خواهی‌ها و امتیازجویی‌ها و مفاسد اقتصادی، اجرای بی‌ملاحظه و قاطع عدالت، اعتماد متقابل و عمیق و بی‌نظیر مردم و دولت، سازماندهی اراده جمعی برای رفع مشکلات و تعالی و پیشرفت تمام کشور و پافشاری بر اخلاق و ارزش‌های ایمانی در مناسبات اجتماعی، همه و همه خواست عموم مردم عزیز بود که در کلام قاطع جنابعالی در فضای تشنه جامعه جاری شد. این چشم‌انداز درخشان فردای میهن اسلامی است که به فضل الهی با قاطعیت و تدبیر از ناحیه دولت پیگیری خواهد شد.
اینجانب ضمن تقدیر مجدد از جنابعالی، همگان را به رهروی در این مسیر نورانی که راه خدشه ناپذیر ملت انقلابی و آرمانی است دعوت می‌نمایم. دولت دست همه خدمتگزاران و علاقمندان به عزت ایران را به گرمی می‌فشارد. از خداوند منان سلامتی و طول عمر حضرتعالی و سربلندی، رفاه و آسایش هر چه بیشتر ملت خداجوی ایران را مسألت دارم.

منبع:http://dolateyar.ir/view-500.html

  


دوشنبه 88 تیر 1 | نظر بدهید

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin