سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

عشق یار

 
 

 
 
 

پیوند های روزانه

موتور جستجوی شیعه

اخبار روزانه

طرح گل نرگس

 

خبرنامه

   
 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

 

دانشنامه مهدویت

لوگو دوستان

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 221328
بازدید امروز :23
بازدید دیروز : 4
تعداد کل پست ها : 130

 

سوء استفاده صهیونیسم از مسئله آخرالزمان

 

 

 

 


پروفسور لگن هاوزن گفت: صهیونیست‌ها معتقدند برای ظهور مسیح، حتماً باید جنگ‌های بسیاری شروع شود سپس مسیح اورشلیم را از مسلمانان می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پروفسور لگن هاوزن با اشاره به تلاش گروه‌های بسیاری در جهان برای تخریب شیعیان گفت: ارتباطات خوب باعث می‌شود تا نظر بسیاری از کسانی که درباره شیعیان تفکرات خوبی ندارد، عوض شود. به عنوان مثال در کنگره سال قبل دکترین مهدویت، سه متفکر از جمله توماس فینگر و دیوید شین تحت تأثیر قرار گرفته بودند و متوجه شدم که این کنفرانس برای آن‌ها خیلی مهم بود و با این ارتباطات نظر آنان در مورد ایران و تشیع عوض شد. زیرا ارتباط خوبی با آنها داشتیم و به آن‌ها اجازه دادیم که حرف خودشان را بزنند و این مسئله پراهمیتی است.

وی افزود: مسلمانان باید بیش از هر چیز بر مشترکات خود با مسیحیان تأکید کنند. آیت ‌الله مصباح در دیدار گروهی از مسیحیان گفت: بنده اعتقاد دارم در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) به همراه حضرت عیسی (ع)، عده‌ای از شیعیان و عده‌ای از مسیحیان زمینه ‌ظهور را فراهم خواهند آورد و این تفکر جالبی است.

این‌که آن‌ها می‌توانند در ایجاد صلح جهانی با هم مشارکت داشته باشند. متأسفانه امروزه رسانه‌های غربی تلاش فراوانی را در جهت ارایه چهره نادرست از ایران و تشیع دارند که بر ذهنیت بسیاری از مردم و مذاهب مختلف نیز تأثیر منفی گذاشته است.

این محقق مسلمان امریکایی در خصوص بحث‌های آخرالزمانی و موعودگرایی در جامعه مسیحی و غربی خاطرنشان کرد: آن‌ها بحث‌های زیادی درباره آخرالزمان و ظهور حضرت عیسی مطرح می‌کنند. برخی از افراطیون بر این باور هستند که برای ظهور حضرت مسیح حتماً باید جنگ‌های بسیاری شروع شود، سپس حضرت مسیح (ع) اورشلیم را از مسلمانان گرفته و مراسم به اصطلاح هزاران ساله یهودیان را در آن‌جا برگزار می‌کند.

پس وظیفه مسیحیان در زمان غیبت مسیح (ع) حمایت از اسرائیل برای آماده سازی شرایط در فلسطین اشغالی است. البته این طرز فکر از نظر یهودیان مطرود است. ولی صهیونیست‌ها به قصد سوء استفاده آن را بیان و اشاعه می‌دهند.

وی در گفتگو با آینده روشن سخن می گفت افزود: آنها اعتقاد دارند که باید اسرائیل حمایت شود و ما یعنی مسلمانان باید طرف‌دار اسرائیل باشیم. البته در این بین لیبرال‌ها و اسقف‌های امریکایی از این نوع نگرش در مورد آخرالزمان وحشت دارند که حتماً باید جنگ صورت گیرد تا ادعای آنان ثابت شود.

ما باید اثبات کنیم که این یک تفکر انحرافی است که الحمدلله در میان شیعیان این نوع تفکر وجود ندارد. ما منتظر قائم هستیم ولی نه با این فکر شیطانی که باید به دیگران ظلم کرد. ما طرف‌دار عدالت و صلح و ارتباطات خوب بین مردم هستیم که عین تعالیم دینی ماست.

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: صهیونیست‌ها تبلیغات فراوانی علیه ایران در جهان انجام می‌دهند. اما یکی از مشکلات دیگر تبلیغات منفی ایرانی‌های مقیم امریکا و بزرگ‌نمایی مشکلات در ایران است که متأسفانه تأثیر منفی بسیاری در تصور مردم امریکا نسبت به ایرانیان داشته است.

بسیاری از موضع‌گیریهای سیاسی علیه ایران مربوط به اسلام‌مداری ایرانیان است، ولی عمده موضع‌گیری‌ها علیه ایران به بهانه‌های استراتژیکی است. کما اینکه الان بسیاری از آنها با مسلمانان افراطی حاضرند برای ضربه زدن به ایران کنار بیایند.

سه شنبه 86 مهر 24 | نظر

طبقه بندی: آشتی با امام زمان

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin