سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

عشق یار

 
 

 
 
 

پیوند های روزانه

موتور جستجوی شیعه

اخبار روزانه

طرح گل نرگس

 

خبرنامه

   
 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

 

دانشنامه مهدویت

لوگو دوستان

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 221257
بازدید امروز :12
بازدید دیروز : 27
تعداد کل پست ها : 130

 

منجی آخر الزمان، بیت المقدس را آزاد می کند

خاخام ارشد جامعه ارتدوکس های یهودی اتریش با اشاره به تبیین تفاوت میان صهیونیسم و یهودیت از سوی امام خمینی گفت: مهدی می آید و بیت المقدس را آزاد می کند.

به گزارش آینده روشن، موشه آریه فریدمن، خاخام ارشد جامعه ارتدوکس های یهودی اتریش در نشست اعضای شورای مرکزی دانشجویان ایران پیرامون نقش صهیونیزم یهودی در تحولات جهان و خاورمیانه و صلح جهانی گفت: در سراسر جهان از دین ها و مکتب های گوناگون به نفع اهداف شوم سوء استفاده و سوء تعبیر شده که این سوء استفاده ها به دلیل تفاوت های جزئی در ادیان و مذاهب است.

وی حرکت صهیونیست ها را حرکتی ماتریالیستی دانست و اظهار داشت: هدف صهیونیسم ها اشغال دنیاست، ولی هدف همه ادیان و دین یهود رسیدن به خدا و تعالیم الهی است.

وی افزود: در کتاب مقدس آمده که "سرزمین مقدس (فلسطین) برای افرادی است که در آن زندگی می کنند" و صهیونیسم ها مشروعیتی برای اشغال سرزمین یهودیان ندارند و عملکرد صهیونیسم ها فاجعه ای بزرگ برای مردم یهود است و موجب شده عده ای از دین خود برگردند و دلسرد شوند و این نشان می دهد عملکرد صهیونیست ها نتیجه اش گرایش به سوی خدا نیست.

خاخام ارشد جامعه ارتدوکس های یهودی اتریش گفت: صهیونیست ها پشت ظاهرسازی خود مرتکب جرم و جنایت هایی می شوند و واقعیت ها را به نفع خود تغییر می دهند.

وی هلوکاست را مربوط به سال های قبل از 1945 دانست و بیان کرد: صهیونیست ها در اتریش قانونی مبنی بر این که هر کس در مورد هلوکاست سوال کند به 10 سال زندان محکوم می شود، وضع کردند و هم اکنون نیز اجرا می شود.

وی افزود: صهیونیست ها قصد دارند به طور سیستماتیک این قانون را تثبیت و در همه کشورها اجرا کنند که تاکنون به این هدف خود در ایالات متحده دست یافته اند. این قانون موجب ایجاد ترس و واهمه در مردم برای پرداختن به موضوع هلوکاست می شود.

موشه آریه فریدمن از اشغال سیستم آموزش و پرورش در اروپا از سوی صهیونیست ها خبر داد و اظهار داشت: صهیونیست ها اهداف خود را در ذهن جوانان القا می کند تا کسی جرات نکند در مورد مسئله هولوکاست پرس و جو کند.

وی از ایران و زحمات احمدی نژاد برای طرح مسئله هلوکاست تشکر کرد و گفت: طرح این مسئله ناشی از جرات نظام انقلاب اسلامی است و تنها امام خمینی (ره) تفاوت میان صهیونیسم و یهودیت را بیان کرد.

وی گفت: صهیونیست ها از حقوق بشر به عنوان ابزار و دست آویزی برای رسیدن به اهدافشان استفاده کرده و عملکردشان خلاف جریانات حقوق بشر است.

وی خواستار محو شدن صهیونیست از همه صحنه های بین المللی شد و تاکید کرد: تنها ایران پرچمدار عدالت و صلح است و برای حل و فصل مسئله فلسطین و آزادی بیت المقدس تلاش می کند و اقداماتی در راستای ساماندهی به مشکلات این کشور انجام داده است.

خاخام ارشد جامعه ارتدوکس های یهودی اتریش تنها راه دستیابی به صلح حقیقی را نابودی رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت: ادیان الهی بر پایه آزادی می توانند به خدا برسند.

وی خاطر نشان کرد: در کتاب مقدس بایبل بشارت آمدن منجی آمده است ولی دقیقا مشخص نشده این فرد چه کسی است و از کجا می آید، ولی چگونگی آمدن مسیح به روشنی در کتاب مقدس آمده است.

وی با اشاره به آن چه در مورد مسئله آخرالزمان در کتاب مقدس آمده است، گفت: منجی زمانی می آید که کل دنیا را خفقان اشغال کرده باشد. از نقطه نظر مهدویت، مهدی می آید و بیت المقدس را آزاد می کند.

این نشست با حضور محمد امین موسوی، دبیر کل سازمان اسلامی دانشجویان و اعضای این سازمان 25 مهر در دفتر مرکزی این سازمان برگزار شد.



جمعه 86 مهر 27 | نظر بدهید

طبقه بندی: آشتی با امام زمان

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin