سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

عشق یار

 
 

 
 
 

پیوند های روزانه

موتور جستجوی شیعه

اخبار روزانه

طرح گل نرگس

 

خبرنامه

   
 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

 

دانشنامه مهدویت

لوگو دوستان

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 221276
بازدید امروز :14
بازدید دیروز : 17
تعداد کل پست ها : 130

 

هشدار به بزرگترین آسیب در حوزه مهدویت

گره زدن اندیشه مهدویت با خواب و رویا بزرگترین آسیب در این حوزه است
عضو مجلس خبرگان با اشاره به تأکیدات قرآن کریم بر مسئله مهدویت بر لزوم جلوگیری از ورود خواب، رویا و خرافه به این حوزه تأکید کرد.حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران پیرامون آسیب های مهدویت به خبرنگار شبستان گفت: اعتقاد به مهدویت عقیده ای بین المللی در جهان اسلام است و شیعه و سنی همه آن را باور دارند وظیفه ما حفظ این اعتقاد و عرضه آن با همین استحکام است.
وی انکار مهدویت را انکار اسلام و پیامبر دانست و اظهار داشت: بیش از 360 آیه از قرآن کریم، بیش از 2 هزار روایت از پیامبر اکرم (ص) و بیش از 500 روایت از معصومین دیگر پیرامون مسئله مهدویت است.
وی مهدویت را اندیشه ای مستند و مستدل خواند و بیان کرد: گره زدن اعتقاد به مهدویت به خواب و رویا آسیبی جدی برای این حوزه است و ادعای دروغین ارتباط با امام زمان (عج) و شرفیاب شدن به حضور حضرت خلاف شیوه بزرگان دین ما است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عده ای هم که توفیق تشرف خدمت حضرت ولی عصر (عج) را داشتند، بروز نمی دهند، خاطرنشان کرد: توفیق تشرف تنها برای کسانی اتفاق می افتد که از سوی حضرت حجت برگزیده شده باشند و باید مراقب سوء استفاده ها در این حوزه بود.
   

 

 

 




دوشنبه 86 دی 17 | نظر بدهید

طبقه بندی: آشتی با امام زمان

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin