سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

عشق یار

 
 

 
 
 

پیوند های روزانه

موتور جستجوی شیعه

اخبار روزانه

طرح گل نرگس

 

خبرنامه

   
 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

 

دانشنامه مهدویت

لوگو دوستان

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 221432
بازدید امروز :6
بازدید دیروز : 13
تعداد کل پست ها : 130

 

امام زمان را دوباره بشناسیم

 

معرفت امام عصر دانستن نام و نسب و تاریخ و مکان ولادت ایشان نیست در این وادی عقلها سرگردان و اندیشمندان متحیرند. در این بیان قدری تامل کنید:

((میلیاردها مثل شیخ طوسی و شیخ انصاری ارزش یک نفس امام زمان ( ارواحنا فداه) راندارند.))

خودم را میگویم. باید از الفبای امامت آغاز کنم.

124000پیامبر برای هدایت انسانها ماموریت یافتند. واکنش بشر در برابر این سفیران نور چه بوده است؟ برخی را با اره از وسط به دو نیم کردند. بعضی دیگر را زنده زنده در آتش سوزاندند. برخی را گوش تا گوش مظلومانه سر بریدند. برخی را مجنون و ساحر نامیدند و مابقی را تکذیب کردند و به جز اقلیتی مومن به آنها ایمان نیاوردند.

11 امام مظلوم و معصوم شیعه را حاکمان جور یکی پس از دیگری مظلومانه و غریبانه به شهادت رساندند.

تنها و تنها یک گزینه پیش روی بشر قرار دارد. هم اینک فقط و فقط یک منجی برای بشریت باقی مانده است. راه نجات دیگری فرا روی بشریت متصور نیست پناه بردن به بازمانده خدا در روی زمین که وارث کمالات همه انبیا و اولیای الهی و عصاره همه آنها حضرت مهدی ( سلام الله علیه)

با تشکر از دکتر هراتیان



دوشنبه 85 تیر 12 | نظر

طبقه بندی: آشتی با امام زمان

 

آغاز کلام!

این شکایت را به کجا ببریم که حتی برخی مقدسین نیز تاب شنیدن راجع به غربت امام زمان ( عج ) را ندارند.خدایا عجب حجاب ضخیمی؟ چه غربت عجیبی؟

 



دوشنبه 85 تیر 12 | نظر بدهید

طبقه بندی: آشتی با امام زمان

 

آشتی با امام زمان

بسم الله الرحمن الرحیم

ولایت امام زمان ( ارواحنا فداه) اقیانوس بیکرانی است که هر کس نسبت به معرفت و محبت خود می تواند در آن به پیش رود و غور کند تا جایی که به مقام ((منا اهل البیت)) برسد.

از آنجا که جد بزرگوارشان در توصیف اوج غربت و مظلومیت ایشان فرموده اند (( صاحب هذا المر الشرید الطرید الفرید الوحید)) یعنی امام زمان (ارواحنا فداه) شرید(رانده شده)و طرید(آواره شده) و فرید(یگانه و بی کس)و وحید (تک و تنها) خواهد بود

هدف از نگارش این وبلاگ آن است که ذره ای از غربت آن نازنین کاسته و به قلب شریفش اندک شادمانی و سروری رسانده و در این دوران تنهایی و غربت لحظاتی میهمان ساحت مقدس یوسف زهرا(علیهاالسلام) و مونس و همدم ایشان باشیم.



یکشنبه 85 تیر 11 | نظر

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin